Vyšší obrat díky SEO – Optimalizace Pardubice

Je-li naším záměrem dostat svou platformu mezi top stránky přednostně zobrazované ve vyhledávačích, což se projevuje jejich špičkovou návštěvností a konverzí, musíme si vybudovat kvalitní odkazový profil. Ten, přestože se nachází někde v síti, přivádí na naše podnikatelské i nekomerční webovky řady nových zájemců. V této souvislosti pak mluvíme o vnější nebo též off-page SEO – optimalizaci. Pardubice neboli všichni majitelé online prezentací z Pardubic mohou pracovat s vlastními zpětnými odkazy tak, jak to dělají odborníci na SEO. Naučte se tři osvědčené postupy, ať se zbytečně nepřipravujete o platící zákazníky. 

Online katalogy tvoří základ vnější SEO – optimalizace a podnikatelé z Pardubic tam nesmí chybět 

Specialisté na rozvoj zpětných odkazů vždy začínají registrací naší společnosti do stěžejních internetových katalogů. Z těch domácích bychom určitě měli figurovat v projektu Firmy.cz a Najisto.centrum.cz. Ze zahraničních katalogů je nasnadě Google. Podle oboru, v jakém podnikáme, si uděláme základní bezplatnou prezentaci v odpovídající kategorii. Do kontaktů napíšeme url našich firemních stránek, což je hodnotný zpětný odkaz vedoucí na náš web. Pokud vlastníme e-shop, pak bychom ho měli zaevidovat do významných zbožových srovnávačů Zboží.cz a Heureka.cz včetně adekvátní varianty na Googlu.

Víte, jak vkládat linky na sociální sítě? 

Další funkční způsob SEO – optimalizace, který zabezpečí našemu webu nejen z Pardubic vysokou prodejní konverzi, představuje šíření zpětných odkazů pomocí Facebooku, Instagramu nebo Twitteru. Když si tam založíme firemní profily, kde  inzerujeme třeba sezónní výprodej, stačí ke každému příspěvku přidat adekvátní proklik. V tomto případě na zboží, které hodláme vyprodat. A to je také skutečný důvod, proč si větší společností drží marketingové specialisty, aby od rána do večera “krmili” sociální sítě. Zdaleka tu nejde jen o chatování s fanoušky a sbírání lajků. Hraje se o rozvoj odkazového profilu, což naše stránky nominuje mezi premianty fulltextových vyhledávačů, odkud k nám proudí více kupujících.

Nebraňte se PR – to k SEO patří

Optimalizace jakéhokoliv typu www z Pardubic a okolí se časem zaměří i na publikování takzvaných PR článků, z nichž se dá prokliknout na mateřské stránky. Abychom si to vysvětlili na příkladu – máme-li třeba krejčovskou dílnu, kde šijeme historické šaty, můžeme zveřejňovat návody a popisy dobových oděvů na zájmových portálech o historii a o módě. Přesně tam se totiž pohybuje naše cílová skupina. Experti na SEO mají o podobných fórech dobrý přehled. Pravidelnými příspěvky nám tu pak zlepšují renomé a za prokliky nám získávají lepší post ve vyhledávačích. Tím vším stoupá návštěvnost našich www a logicky i počet krejčovských zakázek. 

Součet všech zpětných odkazů zlepšuje skóre našich stránek a roboty je pak zobrazují hledajícím lidem přednostně. Vnější SEO nám společně s vnitřní optimalizací pomáhá obsadit některou z prvních pozic v Googlu a Seznamu. Tam máme až o 90 % větší šanci, že si uživatelé rozkliknou link právě na naši firmu z Pardubic a celkově tím stoupne počet našich zákazníků. SEO – optimalizace firemních i nekomerčních webů je prostě efektivní způsob, jak vylepšovat webovou konverzi v lokalitě Pardubic a Pardubického kraje bez placení reklam.

Pošlete nám zprávu přes komentáře, jestli už šíříte vaše linky na Facebooku a jestli jste doplnili vaši firmu do internetových katalogů.

Petr Kratochvíl